سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را بجویید؛ هرچند در چین باشد . جستجوی دانش بر هر مسلمانیواجب است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
کل بازدیدها:----52675---
بازدید امروز: ----10-----
بازدید دیروز: ----2-----
رایـحه ی حقـیقـت

 

نویسنده: ریحان
سه شنبه 86/5/30 ساعت 7:58 صبح

                                                             بسم الله الرحمن الرحیم

اعدام (قسمت ششم) :اعدام طالبانی

 نقد پاسخ آرش بی خدا به سید علی تهرانی از شاگردان آیت الله بهجت

 

 افشا : در دین اسلام قتل عام کردن مخالفین اسلام قانونی و اخلاقی به شمار میرود و همه مردم جهان باید از این واقعیت آگاه شوند.

 جواب :این هم یکی دیگر از دروغ های معترض که اصلا حقیقت ندارد . بنده برای اثبات مدعایم به زندگی مسالمت آمیز مسلمانان و اقلیتهای دینی و مذهبی در ایران و بسیاری از کشور های اسلامی، اشاره می کنم. اختلاف نظر لزوما به معنی رو در رو شدن نیست.

اسلام نبرد و قتال را تنها در مقابل دشمنان و مخالفانی که اسلحه به دست گرفته و به مرزهای جغرافیایی ویا اعتقادی مسلمانان حمله و تجاوز کرده باشند که اصطلاحا به آنان کافر حربی گفته می شود مجاز می داند ، و برای مخالفینی که به زندگی عادی خود مشغولند و برای مسلمانان و مبانی فکری آنان تهدیدی به حساب نمی آیند ،احترام قائل شده و از تعرض به آنان شدیدا نهی می نماید .

از منظر اسلام جنگ ابتدایی با کسانی که به رویارویی با اسلام بر نخواسته اند ، عملی خود سرانه ، غیر الهی ، و نا مشروع می باشد :

و قاتلوا فی سبیل الله الذین یقاتلونکم و لا تعتدوا ان الله لا یحب المعتدین (بقره-190)

در راه خدا با آنانکه به جنگ و دشمنی شما برخیزند جهاد کنید لیکن ستمکار نباشید که خدا ستمکاران را دوست ندارد.

...ولا تقاتلوهم عند المسجد الحرام حتی یقاتلوکم فیه فان قاتلو کم فاقتلوهم کذلک جزاء الکافرین فان انتهوا فان الله غفور رحیم (بقره-191و192)

در مسجد الحرام با آنها قتال نکنید مگر آنکه آنها پیش دستی کنند ، در این صورت رواست که آنها را به قتل برسانید . این است کیفر ستمکاران . پس اگر دست از شرک و ستم بدارند از آنها در گذرید که خدا آمرزنده و مهربان است.

و قاتلوهم حتی لا تکون فتنه و یکون الدین لله فان انتهوا فلا عدوان الا علی الظالمین(بقره-193)

و با کافران جهاد کنید تا فتنه و فساد از روی زمین برداشته شودو همه را آیین ،دین خدا باشد ،و اگر از فتنه و جنگ دست کشیدند(با آنها به عدالت رفتار کنید که) ستم جز بر ستمکاران روا نیست.

البته لازم به تذکر است : چون ماهیت و ساختار اسلام از سوی معترض مورد کند وکاو قرار می گیرد ، رفتار وحشیانه ی اقلیت های افراطی مانند طالبان یا سلفی ها وتکفیری های وهابی مسلک ، با قرائتی شاذ و ناصحیح از اسلام که مورد قبول هیچ یک از فرقه های اسلامی نیست ، نباید به عنوان نمادی از خشونت اسلام و مسلمانان تلقی یا معرفی گردد .

همچنان که کشتارهای بی رحمانه و خشونتهای غیر انسانی صلیبیون در جنگهای دامنه دار و چندین ساله شان علیه مسلمانان ، یا جنایات بی شرمانه و سازمان یافته ی عصر حاضر ، توسط دو لت مردان آمریکا یی ، در خاور میانه ، ربطی به آیین آسمانی و متعالی حضرت مسیح علیه السلام ندارد. و جنایات صهیونیستهای اشغال گر نیز ، به پای دین ارزشمند و باکرامت حضرت موسی علیه السلام نوشته نخواهد شد . چرا که این بزرگواران ، خود ،پرچم داران راستین عدالت و مبارزه با ظلم و تعدی به حقوق مظلومین و ارزشهای بشری بوده اند.

تارنمای افشا ،تلاش می کند تا جنایات گروه هایی افراطی مانند القاعده را به اسلام و مسلمانان نسبت دهد در حالی که مسلمانان خود جزء بزرگترین قربانیان خشونتهای این طایفه ی شیطانیند .

گروهی به شدت خشن و منحرف، با پیشینه ی تاریخی نه چندان دور ، که در ابتدا توسط استعمار پیر ( بریتانیای کبیر ) و برای ایجاد تفرقه در بین کشور های اسلامی و تضعیف آنان به وجود آمد و در حال حاضر و در قالبی جدید ، پیشبرد اهداف و سیاست بازیهای اربابان آمریکایی خود را در قلب خاورمیانه عهده دار می باشند .

                                                         

در عصر حاضر که می رفت تا پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، و با افزایش موج اسلام خواهی و گرایش جوانان و اساتید دانشگاه های غرب به سمت معنویت ، شاهد تحول ، بیداری و آمادگی انسانهای تشنه ی عدالت برای یاری آخرین مصلح بشریت باشیم ، با به صدا در آمدن زنگ خطر برای ابر قدرتها ، القاعده باهمان تعصبات وانحرافات و با همان وابستگی اسلاف خود و البته مجهزتر و سازمان یافته تر به میدان آمد تا با خدشه دار کردن و کریه جلوه دادن چهره ی اسلام ، سیر گرایش به اسلام را در نسل جوان کند نماید و از طرفی با ایجاد نا امنی ، دست اندازی زیاده خواهان ِقدرت محور به اراضی اسلامی را ممکن ساخته ، مشروع جلوه نماید .

اوج وابستگی این اقلیت و هم مسلکان منحرف آنان زمانی نمود و عینیت بیشتری می یابد که در عصر کنونی که همه ی مصلحان و اندیشمندان اسلامی راه نجات مسلمانان را رفع اختلافات و اتحاد و انسجام در همه ی عرصه ها عنوان نموده اند، اینان بر خلاف جریان در حال شکل گیری جهان اسلام ، بر طبل اختلاف و تفرقه می کوبند وبه کم ترین بهانه ای بر دیگر مذاهب اسلامی تاخته و آنان را متهم به کفر می کنند.

جمود فکری آنان در جنگ نابرابر و 33 روزه ی اسراییل علیه لبنان به نحو چشمگیری ملموس و مشهود است . برخی از علمای تند روی این مسلک با چشم پوشی از خطر فوق العاده و فزاینده ی اسراییل و صرفا به خاطر تعصبی پوچ و نا معقول نسبت به تشیع ، نه تنها ، یاری رساندن به نیروهای مقاومت حزب الله در دفاع از سرزمین خود را به هر شکلی که باشد ،تحریم نمودند ، حتی به این بسنده نکرده و سیاست مدارانشان ، طبق توافقی پنهانی ، بخشی از هزینه ها ی جنگی اسراییل از جمله سوخت جنگنده بمب افکنهای آنان را بر عهده گرفتند .

همان هایی که مبارزه با اسراییل برایشان از اولویت و حسن چندانی بر خوردار نیست ، تمام هم و توان خود را در ترور و بمب گذاری در تجمعات مردمی و غیر نظامی مسلمانان ، مخصوصا عزاداران شیعی صرف نموده و بدین سان وفاداری خود را به اربابان ضد اسلامی خود به اثبات رسانده اند.

البته خود زنی های تسلیحاتی غرب ومتهم نمودن اسلام گرایان برگ دیگری از این سناریوی شیطانی، در تحریف واقعیت ها ، برای پرده پوشی بر جنایات خود و مشوه نمودن چهره ی اسلام است که فعلا مجال پرداختن به آن نیست.

برای آشنایی با نحوه ی شکل گیری این نطفه ی ناپاک استعمار ، به کتاب خاطرات مستر همفر (جاسوس انگلیسی ) مراجعه کنید.


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • زنا و سنگسار 7 : تسامح در عین درایت
    [عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • فهرست موضوعی یادداشت ها

  • مطالب بایگانی شده

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  •